Według was 5 najlepszych dokonań Kolskiego ?
Według mnie będą to:
1.Jańcio Wodnik
2.Grający z talerza
3.Umieranko
4.Szabla od komendanta
5.Pornografia
1.Jańcio Wodnik 8/10
2.Pornografia 7-/10
3.Grający z talerza 5+/10
4.Historia kina w Popielawach 5/10
5.Pograbek 4/10
6.Szabla od komendanta 4/10
7.Daleko od okna 4/10
8.Jasminum 3+/10
9.Pogrzeb kartofla 3+/10
10.Cudowne miejsce 3/10
1: Grający z Talerza
2: Jańcio Wodnik
3: Pogrzeb Kartofla
3: Pograbek
4: Szabla od Komendanta
5: Jasminum
1. Historia kina w Popielawach
2. Jasminum
3. Pogrzeb kartofla
4. Jańcio Wodnik
5. Daleko od okna
6. Grający z talerza
7. Szabla od komendanta
8. Cudowne miejsce
9. Pornografia
10. Pograbek
1. Historia kina w Popielawach
2. Jasminum
3. Pogrzeb kartofla
4. Jańcio Wodnik
5. Daleko od okna
6. Grający z talerza
7. Szabla od komendanta
8. Cudowne miejsce
9. Pornografia
10. Pograbek
11. Afonia i pszczoły
1. Historia kina w Popielawach
2. Jasminum
3. Magneto
3. Pogrzeb kartofla
5. Jańcio Wodnik
6. Daleko od okna
7. Grający z talerza
8. Szabla od komendanta
9. Cudowne miejsce
10. Pornografia
11. Pograbek
12. Afonia i pszczoły
1. Historia kina w Popielawach
2. Jasminum
3. Magneto
3. Pogrzeb kartofla
5. Wenecja
6. Jańcio Wodnik
7. Daleko od okna
8. Grający z talerza
9. Szabla od komendanta
10. Cudowne miejsce
11. Pornografia
12. Pograbek
13. Afonia i pszczoły
Cztery powyższe posty, których autorem jest "użytkownik usunięty", są moje, dlatego podpinam się tutaj. Od tamtego czasu zrobiłem parę powtórek, dwie oceny się podniosły, parę powtórek mam przed sobą, a dziś obejrzałem "Zabić bobra". Świeża ocena, która może ulec zmianie, jak to często bywa, ale na razie jestem zachwycony filmem. Zatem nowy ranking, tym razem wraz z podanymi ocenami.
1. Historia kina w Popielawach [10/10]
2. Jasminum [9/10]
3. Zabić bobra [8/10]
4. Pogrzeb kartofla [8/10]
5. Wenecja [8/10]
6. Magneto [8/10]
7. Cudowne miejsce [7/10]
7. Jańcio Wodnik [7/10]
9. Grający z talerza [7/10]
10. Daleko od okna [7/10]
11. Szabla od komendanta [6/10]
12. Pornografia [6/10]
13. Pograbek [6/10]
14. Afonia i pszczoły [3/10]
1. Historia kina w Popielawach [10/10]
2. Jasminum [9/10]
3. Zabić bobra [8/10]
4. Pogrzeb kartofla [8/10]
5. Wenecja [8/10]
6. Magneto [8/10]
7. Cudowne miejsce [7/10]
7. Jańcio Wodnik [7/10]
9. Grający z talerza [7/10]
10. Daleko od okna [7/10]
11. Szabla od komendanta [6/10]
12. Serce, Serduszko [6/10]
13. Pornografia [6/10]
14. Pograbek [6/10]
15. Afonia i pszczoły [3/10]
1. Historia kina w Popielawach [10/10]
2. Jasminum [9/10]
3. Zabić bobra [8/10]
4. Pogrzeb kartofla [8/10]
5. Wenecja [8/10]
6. Magneto [8/10]
7. Cudowne miejsce [7/10]
7. Jańcio Wodnik [7/10]
9. Grający z talerza [7/10]
9. Szabla od komendanta [7/10]
11. Daleko od okna [7/10]
12. Serce, Serduszko [6/10]
13. Pornografia [6/10]
14. Pograbek [6/10]
15. Afonia i pszczoły [3/10]
1. Historia kina w Popielawach [10/10]
2. Jasminum [9/10]
3. Zabić bobra [8/10]
4. Wenecja [8/10]
5. Magneto [8/10]
6. Cudowne miejsce [7/10]
6. Jańcio Wodnik [7/10]
8. Grający z talerza [7/10]
8. Szabla od komendanta [7/10]
10. Daleko od okna [7/10]
11. Pogrzeb kartofla [6/10]
12. Serce, Serduszko [6/10]
13. Pornografia [6/10]
14. Pograbek [6/10]
15. Afonia i pszczoły [3/10]
16. Las, 4 rano [2/10]
Aktualizacja:
1. Jańcio Wodnik
2. Pogrzeb Kartofla
3. Grający z talerza
4. Pornografia
5. Historia kina w Popielawach
6. Szabla od komendanta
7. Daleko od okna
8. Pograbek
9. Cudowne miejsce
10. Jasminum
11. Afonia i pszczoły
+ shorty:
1. Umieranko
2. Ładny dzień
cykl Zobaczyć jak najwięcej i coś z Solidarności.
1. Pogrzeb kartofla 8/10
2. Grający z talerza 8/10
3. Pograbek 8/10
4. Historia kina w Popielawach 7/10
5. Pornografia 6/10
6. Jasminum 5/10
Krótkie metraże:
1. Umieranko 8/10
2. Ojdadana 6/10
Plany: Jańcio Wodnik, Daleko od okna
1. Jancio Wodnik 8+/10
2. Pograbek 8+/10
3. Grający z talerza 8/10
4. Szabla od komendanta 7/10
5. Pornografia 6/10
6. Historia kina w Popielawach 6/10
7. Jasminum 6/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Jańcio Wodnik 7,50 12
2 Historia kina w Popielawach 6,91 11
3 Grający z talerza 7,00 7
4 Pornografia 6,61 18
5 Daleko od okna 6,67 3
6 Szabla od komendanta 6,67 3
7 Jasminum 6,31 26
8 Pogrzeb kartofla 6,33 3
9 Cudowne miejsce 6,00 3
10 Wenecja 5,33 6
Ponadto:
Solidarność, Solidarność... 5,40 5
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Jańcio Wodnik (1993) 7,24 17
2 Daleko od okna (2000) 7,38 8
3 Historia kina w Popielawach (1998) 6,90 20
4 Pograbek (1992) 7,17 6
5 Szabla od komendanta (1995) 6,83 6
6 Pornografia (2003) 6,50 26
7 Grający z talerza (1995) 6,50 10
8 Jasminum (2006) 6,21 39
9 Wenecja (2010) 5,50 10
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Jańcio Wodnik (1993) 7,62 42
2 Pogrzeb kartofla (1990) 7,85 13
3 Historia kina w Popielawach (1998) 7,12 43
4 Szabla od komendanta (1995) 7,27 15
5 Grający z talerza (1995) 7,14 21
6 Pograbek (1992) 7,13 16
7 Daleko od okna (2000) 6,95 19
8 Pornografia (2003) 6,59 39
9 Cudowne miejsce (1994) 6,60 10
10 Jasminum (2006) 6,32 57
11 Wenecja (2010) 5,92 24
12 Serce, Serduszko (2014) 5,67 9
13 Afonia i pszczoły (2009) 5,40 15
14 Zabić bobra (2012) 4,39 18
Ponadto:
Solidarność, Solidarność... (2005) 4,67 12
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Jańcio Wodnik (1993) 7,40 62
2 Pogrzeb kartofla (1990) 7,43 23
3 Historia kina w Popielawach (1998) 7,19 58
4 Pograbek (1992) 7,17 29
5 Grający z talerza (1995) 7,00 34
6 Daleko od okna (2000) 6,86 29
7 Szabla od komendanta (1995) 6,86 22
8 Cudowne miejsce (1994) 6,55 22
9 Pornografia (2003) 6,45 56
10 Jasminum (2006) 6,23 78
11 Wenecja (2010) 6,20 35
12 Serce, Serduszko (2014) 5,68 22
13 Afonia i pszczoły (2009) 5,50 22
14 Las, 4 rano (2016) 4,25 16
15 Zabić bobra (2012) 4,46 26
Krótkometrażowe:
Umieranko (1984) 6,22 18
Filmy nowelowe (reżyser segmentu):
Solidarność, Solidarność... (2005) 4,81 21
1. Jańcio Wodnik
2. Grający z talerza
3. Pograbek
4. Szabla od komendanta
5. Pornografia
1. Pograbek
2. Pogrzeb kartofla
3. Grający z talerza
4. Afonia i pszczoły
5. Jasminum
6. Szabla od komendanta
7. Jancio Wodnik
8. Historia kina w Popielawach
9. Wenecja
na razie tyle widziałam. Kocham klimat filmów Kolskiego
1 - Grający z talerza - 9
2 - Jańcio Wodnik - 9
3 - Cudowne miejsce - 8
4 - Pogrzeb kartofla - 7
5 - Historia kina w Popielawach - 7
6 - Szabla od komendanta - 7
7 - Magneto - 6
--------------------------------------
8 - Afonia i pszczoły - 3
1 - Grający z talerza - 9
2 - Jańcio Wodnik - 9
3 - Cudowne miejsce - 8
4 - Pogrzeb kartofla - 7
5 - Historia kina w Popielawach - 7
6 - Szabla od komendanta - 7
7 - Magneto - 6
8 - Pograbek - 6
9 - Jasminum - 6
10 - Serce, serduszko - 6
11 - Pornografia - 5
12 - Wenecja - 5
13 - Daleko od okna - 4
14 - Afonia i pszczoły - 3
15 - Zabić bobra - 3
1 - Historia kina w Popielawach 10
2 - Jańcio Wodnik 10
3 - Jasminum 10
4 - Pornografia 9
5 - Pograbek 9
1. Jańcio Wodnik 8
2. Grający z talerza 8
3. Szabla od komenedanta 7
4. Historia kina w Popielawach 6,5
5. Pogrzeb kartofla, Pograbek, Jasminum - ciężko wybrać 6
1. Pogrzeb kartofla
2. Pograbek
3. Grający z talerza
4. Historia kina w Popielawach
5. Jańcio Wodnik