PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=299113}
7,4 791 003
oceny
7,4 10 1 791003
6,8 46
ocen krytyków
Avatar
powrót do forum filmu Avatar

Nowa technologia 3D

ocenił(a) film na 8

Wszędzie piszą o nowej, rewolucyjnej technologii 3D w avatarze. Mam odnośnie niej kilka pytań:
- czym różni się od innych 3D?
- Czy we wszystkich kinach będzie można oglądnąć ten film w tej technologii? Jeśli nie to czy w tym kinie http://www.heliosnet.pl/28,Pila/BazaFilmow/Szczegoly/film/655/Avatar będzie można go wyświetlać w tym nowym 3D?
Pytam bo jestem kompletnie zielony, nigdy nawet nie byłem na filmie 3D a bardzo chciałbym pójść właśnie na ten film. Pozdrawiam

ocenił(a) film na 9
Pierdyl

Dobre pytanie. Też jestem ciekawy czym różni się ta technologia 3D ;]

ocenił(a) film na 10
Pierdyl

Zobacz tutaj:
http://www.filmweb.pl/topic/1254910/Do+jakiego+kina+p%C3%B3jdziesz.html

28 listopada 2009 o godzinie 17:54 Kazioo podzielił się z nami swoją wiedzą
na ten temat. Sam też się wiele dowiedziałem, choć stereoskopią interesuję
się już dosyć długo. :)

Pierdyl

- Czy we wszystkich kinach będzie można oglądnąć ten film w tej technologii?
- Nie przejmuj się technologią, w której powstał film. W IMAXIE (5 kin w Polsce) masz najlepsze 3D, w kinach zwykłych, cyfrowych (ponad 70 kin) masz dobre 3D cyfrowe (bardzo szczegółowy obraz wysokiej jakości), ale ze względu na mniejszy ekran nie będzie aż tak silnej głębi jak w IMAXIE.

W kinie, które podałeś (Piła helios), leci Opowieść wigilijna 3D - wnioski wyciągnij sam :D

Chodzą dziwne pogłoski, że Helios ma poważne problemy z 3D. Myślałem początkowo, że to zwykła głupia plota, ale ktoś potem napisał, że poszedł do cinema-city i wreszcie doznał właściwego 3D... Bardzo to dziwne, zważywszy na fakt, że te kina korzystają z dokładnie tej samej technologii - Dolby 3D Digital.

"- czym różni się od innych 3D?"
- niczym.